کاهش التهاب لثه و

     محافظ مینای دندان،

       حاوی ویتامین E،

          با طعم نعنا

خمیردندان مخصوص دندان های حساس

خمیردندان مخصوص دندان های حساس مریدنت، حاوی ترکیبات موثر پتاسیم است . این ماده موثره با  دپلاريزه کردن عصب های درون توبول های عاجی دندان، شوک های ناگهانی و دردهای ناشی از استفاده از غذا و نوشیدنی های سرد، گرم و اسیدی را کاهش می دهد.  بر طبق نتایج حاصل از مطالعات کلینیکی، اثرات این ماده موثره با حداقل دوبار استفاده در روز  در طی مدت دوهفته الی یک ماه برای مصرف کننده قابل تشخیص می باشد و با تداوم در مصرف این محصول حساسیت دندانی بطور چشمگیری کاهش خواهد یافت. همچنین ویتامین E بکار رفته در فرمولاسیون این محصول سبب کاهش حساسیت های دندانی ناشی از التهابات لثه نیز می گردد. فلوراید با میزان استاندارد ppm 1450 در فرمولاسیون محصول، اثر ضد پلاک و ضدپوسیدگی را به دیگر ویژگی های این محصول می افزاید.

کلیم های این محصول

  • اثر ضد پلاک
  • خاصیت ضد پوسیدگی
  • طعم مناسب و حس تازگي و خوشبوکنندگی دهان
  • کاهش التهابات لثه

روش مصرف

برای افراد بالا ۱۲ سال توصیه می گردد (افراد زیر ۱۲ سال با مشورت و توصیه پزشک).

در هر بار استفاده ۲٫۵ سانتی متر از خمیردندان را بر روی مسواک نرم قرار دهید و برای شستشو استفاده نمایید.

حداقل دوبار در روز و هربار  به مدت ۲ دقیقه دندان ها را مسواک نمایید.

هشدار!

دور از دسترس کودکان نگهداری شود. برای افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی گردد.(حساسیت دندانی در کودکان به ندرت و به دلایل مشکلات دندانی ایجاد می گردد که در این مورد نیاز به مراجعه و توصیه دندانپزشک جهت مصرف خمیردندان می باشد.)

در صورتی که مشکل شما بعد از یک ماه استفاده رفع نشد با دندانپزشک خود مشورت کنید.

در صورت بلع بیش از مقدار توصیه شده با پزشک مشورت شود.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ترکیبات

سوربیتول، سیلیکای ساینده، سیلیکای قوام دهنده، گلیسرین، نیترات پتاسیم، PEG_8، سدیم لوریل سولفات، سدیم منوفلوئورو فسفات، طعم دهنده مجاز خوراکی، سلولزگام، دی اکسید تیتانیوم، تری کلوزان، تتراسدیم پیروفسفات، سدیم بنزوات، سدیم ساخارین، توکوفرول، رنگ قرمزCI:16035، آب دیونیزه