کامل با 7 ویژگی

     12 ساعت محافظت از دندان ها

خمیردندان کامل با 7 ویژگی مریدنت

ماده موثره آنتی­ باکتریال موجود در فرمولاسیون این محصول، باکتری ها و قارچ ­های مضر و موثر بر پوسیدگی و بیماری های دهان و دندان را مهار می کند و از تجمع بیش از حد پلاک دندانی جلوگیری به عمل می آورد که این ممانعت از تجمع پلاک علاوه بر جلوگیری از پوسیدگی دندان در کاهش مشکلات لثه از قبیل التهابات لثه و بیماری های ژنژیویت نیز موثر است. همچنین به کمک میزان یون فلوراید استاندارد موجود در این محصول ( ppm1100) از پوسیدگی دندان ها ممانعت می شود.

همچنین ترکیبات کیلیت کننده گنجانده شده در فرمولاسیون این محصول با جذب يون های مزاحم از تشکيل جرم های کلسيته بر روی دندان و تشکیل تارتار که ظاهر ناخوشایند زردی را در کنار بیماری های دندانی ایجاد می کند، جلوگيری می نماید.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول علاوه بر طعم مطلوب و ماندگار که به تازه شدن نفس هم کمک می کند، محافظت طولانی مدت از تشکیل پلاک دندانی بر روی دندان هاست. این محصول حاوی پلیمر تثبیت کننده ای می باشد که خاصیت آنتی باکتریالی در دهان و دندان را برای ساعت ها ماندگار می کند.

طریقه مصرف

برای افراد بالا ۱۲ سال توصیه می گردد (افراد زیر ۱۲ سال با مشورت و توصیه پزشک).

در هر بار استفاده ۲٫۵ سانتی متر از خمیردندان را بر روی مسواک نرم قرار دهید و برای شستشو استفاده نمایید.

حداقل دوبار در روز و هربار  به مدت ۲ دقیقه دندان ها را مسواک نمایید.

هشدار!

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.در صورت بلع بیشتر از مقدار توصیه شده با پزشک مشورت شود.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ترکیبات خمیر دندان

سوربيتول، سيليكاي ساینده،  گليسرين،  سيليكاي قوام دهنده،  تتراسدیم پیروفسفات،  PEG – ۸،  سديم لوريل سولفات،  سلولزگام،  طعم دهنده مجاز خوراكي، سديم مونو فلوئورو فسفات، تيتانيوم دي اكسايد، پلیمر پلی متیل وینیل اتر/مالئیک اسید، تری کلوزان، کارنوبا واکس، سديم بنزوات، سديم ساخارين، رنگ آبیCIN:42090 ،آب دیونیزه